zondag 16 februari 2020

15 februari 2020


 Na een weekje uitzieken dacht ik wat werk in te halen.

De auto moest dringend een poetsbeurt en ook in en rondom het huis wachten nog enkele klusjes. 
Bij het water nemen, loopt het fout .. mijn autosleutels vallen in de regenput 
en ik kan gaan vissen.
Gelukkig kent men in nood zijn vrienden.. 
De ene helpt emmers water scheppen, een ander staat klaar met een visnet en nog
een ander denkt dat een hark in deze dienst kan doen. 

Enkele uren later heb ik de sleutels te pakken. 
En voor wie het interesseert .. de hark is de winnaar ! 
Nu maar hopen dat de chip nog werkt ! 
De collega's staan me bij .. 
Sleutel laten drogen in een zakje rijst, absorbeert vocht (!) 
Een ander vraagt zich af wat ik nog allemaal ga uitsteken ..
Meteen neem ik een wijs besluit, ik verroer geen vin meer dit weekend ! 😀

1 opmerking: