donderdag 13 februari 2020

13 februari 2020

Goedemorgen allemaal ! 
Hier ben ik weer.. 

Na enkele dagen afwezigheid hebben mijn kleuters heel wat nieuwtjes te vertellen. 
Grappig wat ze allemaal opsommen .. 
Zo krijg ik te horen welke kuren de collega's hadden de voorbije dagen. 
Foei collega's !😉
Hier geldt echt wel het spreekwoord : Als de kat van huis is dansen de muizen !
Weet ik meteen wie flink was in de klas en wie de 'deugniet' was de voorbije dagen. 
Kom ik te weten dat juf Ilse mijn kastje omgestoten heeft.(Echt ?)
Vertellen ze honderduit over de pannenkoekenbak/wafelbak .. 
Wie er was én met wie .. 
Wie wat gegeten heeft en hoeveel 😋 ..
en dat er rozen op de tafel stonden.  

Mijn kleuters komen tot een 'wijs' besluit  :
Bak jij nu ook eens wafels voor onze mama's en papa's ?  
Nu ben je toch genezen ?! voegen ze er twijfelachtig aan toe. 
Ik maak me net niet uit de voeten en gooi het snel over een andere boeg : 
Ik hoest als een zeehond en die kunnen geen wafels bakken. 
Mijn kleuters gieren het uit ! 
Hahahaha .. Juf, toch ! 
Oef, gered ! 
Maar voor hoelang ?!? 

Deze namiddag staat een lesje LO op de planning, samen met juf Cheyenne. 
Ik krijg onverwachts bezoek, maar een heel fijn bezoek.
Verder werk ik nog de administratie bij - de maaltijden moeten vandaag binnen zijn,
de inschrijvingen zijn rond. 
En zo loopt ook deze werkdag ten einde. 

 

2 opmerkingen:

  1. Bij het opruimen ontdekken de kleuters en ik dat er iets gebroken is. Zijn we zo lief om het te lijmen, blijkt het reeds stuk te zijn geweest.
    Lap!

    BeantwoordenVerwijderen