donderdag 3 maart 2016

3 maart 2016

De morgenstond heeft goud in de mond, zegt een oud spreekwoord.
En ik ben reeds vroeg op weg naar de markt, op zoek naar bloemen.
 Wat een kleurrijk aanbod !
Uiteindelijk val ik voor de viooltjes .. en met 30 bloempotten strompel ik  naar mijn auto.
Nu alles nog verpotten voor de opendeur en klaar ! 

Ook op donderdag staat juf Mieke in de startblokken voor een extra lesje lichamelijke opvoeding.
Dat geeft me meteen wat ademruimte om onze klas in te richten voor de opendeur.
Wat vind je van onze wapenschilden ? Keurig op een rij, niet ?! 

Na de les LO is het alweer werken geblazen - jong geleerd is oud gedaan :-) - 
We knippen en prikken het vizier van de ridderhelm.



 .. en passen meteen de basis van de ridderhelm - zijn we niet knap ?! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten