dinsdag 15 maart 2016

15 maart 2016

Goedemorgen iedereen ..
Onze  bus heeft kuren en weigert deze morgen dienst. 
Daar sta ik dan, véél véél véél te vroeg op school
en geen kinderen !
Normaal gezien heb ik deze morgen bustoezicht, maar vandaag eens lekker niet ! 
Buschauffeur Carine doet er alles aan, maar de bus geeft geen kik (en ik ook niet). 

Ik loop naar mijn klas en ga aan de slag.
Nu ik de ganzen van juf Anne heb gezien, werk ik vlijtig door aan mijn paasmandjes. 
Wat zijn ze mooi die ganzen en wat een kleurrijke veren ..
Samen met mijn kleuters hebben we voor paaslammetjes gekozen 
en ze zijn uitermate schattig, net als de K2-juf :-)  - al zeg ik het zelf ! 
Mijn kleuters werken nu reeds 2 dagen volop aan hun paasmandje
en ze kijken dan ook uit naar het bezoek van de paashaas. 
Eén ding weten we zeker : de paashaas zal een paasei brengen !

Terwijl ik over de middag rustig werk, hoor ik een oorverdovende klop in de berging.
Ik schrik me rot ! 
Voorzichtig neem ik een kijkje ..
 juf Joke heeft de kast in de berging gereorganiseerd :
een stapel borden ligt op de grond en juf Joke gebruikt enkele niet te missen termen. 
Ik gier het uit .. Is het je dagje niet, collega ?! 

Na al het intense werk, is er tijd voor ontspanning.
De techniekdozen bieden een uitkomst en weldra is iedereen druk aan het exploreren. 




Anderen kiezen dan weer voor een momentje puzzelen

Nog anderen zoeken actie bij de hulpdiensten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten