vrijdag 8 november 2013

8 november 2013


Vrijdag .. fruitdag .. 
 En daar zijn ze .. de eerste mandarijntjes uit Spanje .. mmmmm lekker !
 Terwijl papa Freddy een kistje appels verwerkt tot lekker partjes,
 gaan de kleuters de mandarijnen te lijf
Vlug even onze motorische vingervaardigheid oefenen .. en ja, het lukt ! 
 En de extra vitamientjes kunnen we goed gebruiken. 
Smakelijk !! 

Eindelijk, de regen houdt het voor bekeken 
dus krijgen de kleuters een extra kwartiertje speeltijd.
En genieten doen ze van het buitenspel !

Na de werkvergadering van maandag (voorbereiding grootouderfeest)
 krijgen we ook nog een teamvergadering voorgeschoteld.
Maar eerst nemen we ons klasje duchtig onder handen 
en de toiletten worden netjes gepoetst nu Gerda een dagje vrij heeft.

Nog een extra anekdote met als titel "koelkast versus microgolf"
Op dinsdag smult juf Inge gezellig haar soepje in mijn klas na haar reftertoezicht.
Héél gezellig, dat wel !
Om de soep te warmen is ze genoodzaakt de stopcontacten te wisselen.
Geen stroom dan voor de koelkast. 
Woensdagochtend kreeg ik echter een koude douche .. toen ik de ijszak wou nemen
belandde het ijskoude dooiwater in mijn laarzen. 
Wat een start .. juf Inge was blijkbaar vergeten het stopcontact van de koelkast weer aan te sluiten.

3 opmerkingen:

  1. Mea culpa, juf Tania. Volgende woensdag je katjoeën botten aandoen, he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je, beste collega .. ik heb nu last van wintervoetjes !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad ik ben ver van een Keukenpiet, we zullen eens zien hoe jullie het ervan afbrengen!!!

    BeantwoordenVerwijderen