zondag 3 november 2013

3 november 2013

Hier ben ik weer .. 
De herfstvakantie hebben we (bijna) gehad 
en ik sta klaar  om - samen met mijn kleine spruitjes - 
een heerlijke maar drukke periode in te duiken. 
Wat staat er de komende weken in onze agenda ??!! 

Thema 1 : Een boek op bezoek ! 
Spannende, grappige, knotsgekke .. verhalen  uit de vertelkist van oma en opa. 

Thema 2 : Rimpeltjes zijn best charmant ! 
Samen gaan we op zoek naar rimpeltjes : 
rimpeltjes in je huid, rimpeltjes in het water, rimpeltjes in papier en stof ..
Als afsluiter van dit thema verwennen we oma/opa  op ons eigen Rimpel-rock-festival ! 

20 november : Rimpel-rock-festival !
(Beste oma's en opa's, binnenkort volgt de uitnodiging)
Thema 3 : S.O.S. Keukenpiet op bezoek !
We gaan kokkerellen en helpen Piet een handje in de Pietenkeuken.
Als dat maar goed gaat ! 
 Uitstap op 25 november : het huis van Sint ! 
6 december : Sint op klasbezoek en Sinterklaasontbijt 
Thema 4 : O dennenboom !  
Hoe wordt kerstfeest gevierd ?? 
We maken een wereldreis en gaan op zoek naar kersttradities bij ons en elders. 

Uitstap op 9 december : naar de kerstmarkt ! 
13 december : kerstfestival in de Tandem ! 
17 december : oudercontact
19 december : Kerstdiner ! 


 

2 opmerkingen:

  1. Het wordt inderdaad een drukke periode !
    maar o zo gezellig !
    nog iets; wat een prachtig 'dagboek' die blog van jou.
    echt een dikke duim, super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juf Tania, je hebt een fan !!
    Ik wacht vol ongeduld en spanning op mijn 1ste fan.. xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen