donderdag 4 februari 2021

4 februari 2021

 

Op de agenda .. een knipoefening - knip de stekels van egel. 

















Op de agenda : Ik tel van 1 - 6 
Tel het aantal stippen op de dobbelsteen ! 




















Op de agenda : Sorteren .. ik sorteer en benoem kleuren !
Deze kleuren ken ik al : 
Zwart - wit - rood - geel - blauw - groen - oranje - roze - paars - bruin 














Op de agenda : Techniek in de kleuterklas - ik bouw een stevige constructie 





De eerste lentekriebels duiken op en daar heb je de Flandriens al .. 
De klusjesmannen hebben enkele fietsen vastgezet, de training kan beginnen ! 
En de Tandemtrappertjes .. die zijn er helemaal weg van. 
Nu nog een fiets voor de juffen 😁
(Heb je nog een damesfiets in goede staat die te veel plaats inneemt, geef ons een seintje !)
.. en een kasseistrook op de Tandem .. 
Hier droom ik al jaren van !

Deze jongens zoeken we dus ook 😉
We hebben er al 7 !! 
En dat is meer dan Roger de Vlaeminck ooit gewonnen heeft in Parijs-Roubaix 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten