donderdag 11 februari 2021

11 februari 2021

 


Gezellig hé.. 
ons feestpaleis is klaar voor een onvergetelijk carnavalsfeest-in-eigen-bubbel.

50 ballonnen heb ik geblazen ! 
Rikki, mijn kleine superheld, netjes in een feestpak gestopt.
En natuurlijk duikt de juf ook in het feestgewoel, als superheld(in) !

Wij zijn er klaar voor .. maar hoe zit het met mijn kleuters ?! 
Zouden zij er zin in hebben ? 
Ik heb een klein vermoeden, maar zeker ben je nooit natuurlijk. 😁
Deze jongens hebben een extra lading ballonnen mee ..
goed voor extra spelplezier ! 
Ook Eliano heeft extra ballonnen bij, verstopt in een fruitdoosje 
- maar dat merken we pas om  10.20 uur tijdens het fruitmoment 😉
 
 Enkele sfeerbeelden vooraleer het feest pas echt losbarst ! 
 
 
 




























Piraten-onder-onsje .. Vince en Muhammad
The dancing queens .. Sofia, Emma en Louise

Dierenplezier in de Tandem met Kenza en Ella
Draakje Canakan beschermt het kasteel van jonkvrouw Sofia

Spiderman Quinten met enkele fans .. Elena en Naidat




Tot slot .. de mega Toby's van deze wereld .. Bogdan, Eliano en Matheo

Samen bewegen met ballonnen .. heel leuk om te doen en kleurrijk om te zien !



Een klassieker .. de polonaise .. gezellig

Dit jaar vind je geen confetti in de Tandem maar wel ballonnen, goed voor veel uitbundig spelplezier !





12.00 uur ?? het feestpaleis wordt even gesloten want de frietjes zijn op komst !
De tafel is gedekt ..


Juf Cheyenne en juf Margot leveren de frietjes met de bolderkar. 
En geloof me, op koude dagen smaakt een portie frietjes extra lekker !












En wat na het eten ? 
Wel, dan feesten we gewoon verder.. komaan met de beentjes !



Naast ballonnen zijn er nu ook serpentines en dat daagt kleuters uit tot extra bewegen.














DJ Rikki speelt de pannen van het dak !
Alle carnavalshits moeten eraan geloven.
Af en toe klinkt er een luide knal - een ballon die het begeeft tijdens het spelen !






















Even later krijgen we er een extra feestvierder bij. 
Stiekem komt die - incognito - via de nooddeur de klas binnen. 
De paaskip is vroeg dit jaar ! grap ik. 
De paaskip blijkt een haan te zijn 😁
Zin om mee te vieren ? stel ik voor. 
De kleuters brengen verslag uit over de voorbije dag. 
De haan gaat op stap en belooft de kleuters nog eens terug te komen als het pasen is.
Wie die mysterieuze gast wel is ??? 
Het is onze directeur ! roept een kleine wijsneus. Hij weet het alleen niet .. hij denkt dat hij een haan is. 
Ik lig in een deuk ! Schitterend ! 😁 

En dan is het opruimtijd. .
Dit jaar zijn er geen kilo's confetti op te ruimen, enkel zakken vol ballonnen en 
de serpentines worden netjes bij elkaar geveegd. 
Super !




En na een hele drukke dag weet ik dat het deze avond snel stil zal zijn -
iedereen vroeg onder de wol .. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten