woensdag 10 februari 2021

10 februari 2021

 

De ijssculpturen zijn klaar.. zo ziet onze winterboom er nu uit.




Opdracht van de dag : Kleur de kleurplaat in en knip een ronde, rode neus voor de clown !

Terwijl de kleuters aan het werk zijn, stap ik de ladder op 
en maak alles klaar voor het feest-in-eigen-bubbel van morgen. 
Kort voor de middag zet ik mijn kleuters in beweging. 
Alle meubilair moet de klas uit.. stoelen, banken en tafels .. want morgen is het feest in K2 ! 



Het is woensdag - de kleuters trekken naar huis.
Juf blijft alleen achter op school. 
Ballonnen blazen wordt mijn deel. 
Om 16.00 uur heb ik een inspiratiesessie rond sedentair gedrag bij kleuters. 
Tips en weetjes deel ik graag later met jullie.
Ondertussen is het 17.50 uur en ik sluit graag ook deze schooldag af. 
Tot morgen .. en trek je gekste carnavalspak aan ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten