donderdag 11 januari 2024

11 januari 2024


 Winterpret met Maélie !

Maélie gaat de uitdaging aan en volgt het stappenplan.
1. Neem een emmer water 
2. Giet het water op een ijskoud oppervlak 
3. Even wachten .. en dan gaat ze ijsglijden. 


Winterpret met Eleonore !

Eleonore pakt het professioneel aan. 
Geen gedoe met emmers water .. zij kiest voor een aangelegde ijspiste met schaatsen. 
De valpartijen neemt ze er bij 😉




Dank je wel om dit met ons te delen ! 


Er staan 2 dozen in de klas. 

Nieuwsgierig als we zijn, kijken we even in de doos ..

Is het een taart met slagroom ? Of een trommel ? 

Neen hoor, het is een wiebelkrukje, 2 stuks .. 


Even uittesten wat je er allemaal mee kan.. 


De meeste kleuters gaan vlot zitten, anderen pakken het heel voorzichtig aan .. 
Naima vertrouwt het hele zaakje niet 😁 en maakt er een zwevende zitting van
Maélie is zeer ondernemend en maakt er een duikvlucht van ..  


Elke dag een stukje voorleespret.
Farah heeft een nieuw boekje bij 'Suzie Ruzie en haar schaartje'
Wat een toestanden .. maar de kleuters vinden het heerlijk ! 

Onze wensfee is toe aan een sterretje .. dit sterretje prikken we uit spiegelpapier. 


Het is donderdag en dus staat er een lesje LO op de planning 
Fit en gezond, ook in 2024 !!


Er is er eentje jarig op zaterdag 13 januari. 
Vandaag krijgt Odilon zijn verjaardagskroon en zijn verjaardagslied 
Als verrassing heeft hij cupcakes gebakken.
De dino's mag je opeten, juf .. echt waar ! 
En ik heb er ook één voor jou gebakken 😊gaat hij verder. 
En omdat ik ze zooooooo lekker vind, wil hij er nog bakken maar dan voor mijn verjaardag 😁
Ik heb mijn bestelling alvast geplaatst bij mijn plaatselijke bakker Odilon voor 26 januari 😉
Wat een lieverd toch ! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten