zaterdag 9 december 2023

8 december 2023


 En toen las ik dit in de krant .. 

Er is iets  vreemds aan de hand in kerstland :

Voor het eerst in jaren staat niet 'All I want for Christmas is you' 

van Mariah Carey maar wel een andere kersthit op nummer 1 

Een 65 jaar oude kersthit dan nog wel. 

Op nummer 1 prijkt dit keer 'Rockin' around the Christmas tree' van Brenda Lee.
Geen nieuw nummer , maar een hit uit 1958. 

😏 We zijn weer helemaal mee met de actualiteit ! Het stond zelfs in de krant. 

De kleutertuin maakt een nieuwe, jonge, frisse  versie van deze 65 jaar oude kersthit.. 

Kom dat allen zien op 15 december !!! (vanaf 16.00 uur) 



Ook vandaag zijn we druk in de weer met verf en verfborstels en 

opnieuw duiken de ballonnen van tafel. 

Ik ben voorbereid.. poetsdoekjes in de aanslag. 

En net als ik denk - alles is klaar, laat de ballonnen maar drogen, stuift juf Ilse voorbij. 
Het lijkt wel een domino-effect .. daar gaan de ballonnen weer. 

Juf Ilse grabbelt maar kan het niet bijhouden en zo zitten we beiden onder de verf 😁





Mijn K2-tjes hebben een doos strijkkralen gekregen en rijgen een kleurrijke kerstslinger.



Op vrijdag is er in de namiddag 'vrij spel' .. niets moet en (bijna) alles mag.

Het geeft de juf de tijd om mee te spelen met de kleuters en dat is heel leuk ! 

Nog één verhaaltje, deze keer komt het verhaal uit de leeskoffer van Mikayla (vergeten foto maken !) 

En met het verhaaltje start ook het weekend - toch voor de kleuters. 

De juf werkt vandaag de laatste oudercontacten af. 

Om 18.00 uur sluit ik de deuren. 

Op naar het weekend ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten