dinsdag 5 december 2023

5 december 2023

 

Nog even nagenieten van het Sintfeest met extra beeldmateriaal..

Piet blijft maar lezen ..





De kleuters halen een zakje snoepgoed op bij de Sint met een ruggensteuntje van de juf 😉 
Dank je, Sinterklaasje ! 
(.. en juf Kelly voor het maken van de individuele foto's)
Iman
Mikayla

Arina
Sint Anas

Maélie
Sem

Messiano 

Naima
Arilena
Odilon 

Kaelynn
Farah
Amélie
Avin
Eleonore
Asmar 
... 

Over tot de orde van de dag
Sem en Maélie hebben een gevulde leeskoffer bij.
Ik weet wat ik op het einde van de schooldag zal lezen.😁


We schrijven 5 december - het is pakjesavond. 
Komende nacht brengen Sint en Piet de allerlaatste pakjes naar de kinderen.. 
De oudste kleuters knippen uit glanspapier een volle maan ..
Met houtskool bewerken we ons tekenblad - de avond valt zacht ! 






Ook in de klas wordt het heel rustig.. iedereen is rustig aan het werk .. heerlijk ! 











Elke dinsdag en donderdag is er LO met juf Priscilla. 

Vandaag sport juf Tania even met haar kleuters mee. 

En natuurlijk haal ik enkele grappen uit - ik denk dat juf Priscilla me nooit nog laat deelnemen 😂

Bij deze, sorry maar het was ontzettend leuk ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten