donderdag 14 december 2023

14 december 2023

 

De kerstman heeft precies een zware nacht achter de rug.. 

Ik kan het probleem niet detecteren maar er is iets grondig fout maar wat ???

Niet opgeven ! Doorgaan ! Ooit vind je de oplossing ! spreek ik mezelf moed in.

Voorlopig is het een raadsel waar ik niet uitkom. 



Deze morgen, samen op weg naar het green screen voor een feestelijke fotoreportage. 

Op de bewerking is het nog even wachten. 

Op 24 december krijg je de kerstfoto’s te zien op de blog.

Op 1 januari krijg je de nieuwjaarsfoto’s gepresenteerd. 

De onbewerkte fotoshoot deel ik graag met jullie 💖

































Gratis fruit voor iedereen.. een variatie fruit aangeboden door mama Vitamientje
en roze pompelmoes als proevertje. 
Valt precies niet echt in de smaak.. morgen proberen we nog eens.. 
De 4 V’s .. dag 3 .. 
Het boek van de kleine kerstman is uit elkaar gevallen - kunnen de kleuters het in de juiste volgorde leggen ? 
Prima werk van mijn bengels.. het verhaal zit correct in elkaar 
En juf leest nogmaals voor.. 
O neen, zie jij wat ik zie ? 
De kleine kerstman is uit het voorblad verdwenen. 
Dat hebben vast die grote kerstmannen gedaan’, zegt Frinn boos. 
De kleuters willen graag de kleine kerstman helpen en tekenen de kaft van het boek opnieuw. 
Volgens mij is het boek nu zelfs mooier dan eerst - ben bevooroordeeld zeker 🤭


In de namiddag is er LO met juf Priscilla en

ik ga door met foto’s maken.. het wordt me wat. 

Na school gaat het richting refter voor de opbouw van het kerstfestival..

Het ziet er mooi, warm en zeer gezellig uit.. 










.. en er is nog meer te zien .. 

Tot morgen op ons kerstfestival.

Niet te missen ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten