woensdag 6 december 2023

6 december 2023

 


Lang zal hij leven, lang zal hij leven .. 

Ja, ja er is er eentje jarig ! 

Sinterklaas mag vandaag heel veel kaarsjes uitblazen.

Farah vindt het best iets hebben. 

Zij eet vandaag ook taart want haar grote zus is, net als Sint, jarig op 6 december.

Dus zowel voor Sint als voor grote zus : 

Hiep hiep hiep .. hoeraaaaa ! 



De aanhouder wint.

Ik heb nogmaals mijn schoen gezet en jawel, mijn schoentje is gevuld met lekkers. 

Fijn hé juf ! 

O ja, mijn dag is goed ! 😉 (of toch bijna, .. deze ochtend duim gekneusd.. beetje pijnlijk):

Dank je Sinterklaasje ! 


Maélie is duidelijk in de ban van het Sintfeest.

Als klein Pietje komt ze vandaag naar school. 🎁

De dag start met het kleine verteltheater. 

Heel gezellig, heel sfeervol .. en het is muisstil. 




Dé ontdekking van de dag .. snoepgoed ! 

Sint verwent de kleuters met allerlei lekkers. En of er gesnoept wordt. 


Niet alleen de kleuters zijn echte snoepers, ook de Spiekpietjes.

Zij zijn op zoek naar de verjaardagskaart van Sint. 

Helpen jullie de Spiekpietjes zoeken vooraleer ze de taart voor Sint zijn verjaardag opeten ? 



En met de zoete geur van chocolade is dit klusje snel geklaard.😌

11 Spiekpietjes zitten verstopt in de snoepjeskamer. Kan jij ze vinden ? 


Joepie, we hebben weer een leeskoffertje mét een verrassingsboek. 

Deze keer heeft Mikayla haar lievelingsboek meegebracht. 

Dit betekent dat de juf voorleest uit haar 📕 

.. en dat is ontzettend leuk ! 



Dus bij deze.. nogmaals een warme oproep 

.. blijf de leeskoffertjes vullen en verras ons met leuke verhalen. 

Ik lees ze heel graag voor de kleuters voor. 


Lang zal ik lezen, lang zal ik lezen,

Lang zal ik lezen in mijn boeken ja,

In mijn boeken ja, in mijn boeken ja .. 

hieperdepiep .. hoera .. 



Het is woensdag 6 december .. 

ik weet het, Sint is jarig en de kerstboom hoort pas op 7 december te komen. 

Maar uitgerekend op 7 december en ook op 8 december heb ik oudercontacten af te werken

dus komt de 🎄 iets vroeger in huis te staan. 

Sorry Sint ! 😉



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten