woensdag 29 januari 2014

28 januari 2014

Alhoewel ons winterthema nog volop loopt, 
keren we even terug naar een vorig thema "Ik wens je.." 
Juf Kobie loopt langs en laat een stapeltje post achter bij Odil.
Mijn kleuters zijn door het dolle heen ! 
"Voor wie zijn de brieven, juf ?" klinkt het. 
Best spannend .. een brief krijgen .. 
Dit zijn de gelukkigen van de dag op een rijtje :
Kythana, Shirley en Axana.
Kythana straalt .. een hele mooie kaart van haar papa .. en of ze blij is ! 
 Shirley krijgt een kaart van mama en papa. 
"Ik weet het, juf .. die kaart hebben we thuis ook ! Maar nu is ze niet meer thuis, maar hier !"
Axana kreeg dan weer post van haar meter en dat maakte haar heel erg trots.
"Ja, ik ken ze !" was haar reactie toen ik haar postkaartje voorlas.

Hopelijk brengt de postbode nog enkele leuke kaarten/brieven.
We kijken er alvast naar uit. 

 
Afspraak met de kleuterjuffen om 19.00 uur in KA de Tandem.
Wij krijgen nog een werkvergadering voorgeschoteld nl 
het doornemen van de GIP (Geïntegreerde proef) van de leerlingen zorg.
Eind april leggen de leerlingen zorg hun praktisch examen af en wij 
kleuterjuffen vormen de jury. 
We verlaten de school om half tien. Vlug naar huis want morgen is er alweer een nieuwe werkdag.
Wat vliegt de tijd !!! 
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten