vrijdag 24 januari 2014

24 januari 2014

Vrijdag .. fruitdag ..
En daar is papa Freddy op de fiets ! Klaar om onze voorraad fruit te verwerken.
Een kist sappige peren staan op het fruitmenu vandaag .. mmm, heel lekker ! 

Op vrijdag gaat Odil logeren.
 Dit weekend is hij te gast bij Shirley ..
veel plezier !! 

Uit de vertelkist tover ik een knotsgek prentenboek : 
"Hennie de heks in de sneeuw"
In dit verhaal heeft Hennie de heks genoeg van de witte winter.
De tuin is bedekt met sneeuw, de vijver is bevroren.
IJspegels hangen van de daken naar beneden.
Plotseling krijgt Hennie een idee.
Ze pakt haar grote boek met toverspreuken en haar toverstokje.
En ABRACADABRA ..
Na het verhaal wordt een tekening gemaakt ..
stuk voor stuk pareltjes .. 
 Caitlin blijft zichzelf verbazen .. "Mooi hé, juf ?"
 Nico is blij met het resultaat !






Juf Suzanne heeft nog een leuk lesje bewegingsopvoeding voorbereid ..
Terwijl mijn kleutertjes naar de  les zijn, kan juf zich voorbereiden op -alweer- een verjaardag
en kan ik dus wennen aan alweer een jaartje ouder (en wie weet ook wat wijzer.)
Maandag vier ik mijn verjaardag met mijn kleutertjes.

Prettig weekend !!! 

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, echt heel mooi !!!¨
    Proficiat !
    Ik herken ECHT Hennie !! xx
    Sorry zat te klungelen en per ongeluk verwijderde ik de vorige reactie... was dezelfde trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen