woensdag 3 mei 2023

2 mei 2023

 

De nieuwe werkweek start op dinsdag, 

best een beetje verwarrend voor de juf en de kleuters. 

Het begint al bij het zingen van het weeklied :

 Maandag, dinsdag, woensdag .. donderdag en vrijdag ..

zaterdag en zondag erbij, heb je 7 dagen op een rij !

Maandag is er niet, juf !, krijst er eentje. 

Ik probeer een verklaring af te leggen : 

Maandag was er wel, alleen hadden we een dag vrij ! ga ik door. 

Moest je zo hard nadenken , juf ? wil een kleuter weten. 😁

Dit noemen ze nu 'een koekje van eigen deeg'

Telkens zeg ik dat ik op zaterdag en zondag vrij heb om na te denken over mijn klasagenda

en welke activiteiten we allemaal zullen doen. 

Voor we verder gaan met het ochtendritueel zwaaien we onze vijfdes en zesdes uit 

die vertrekken op GWP. De busreis brengt hen naar de Ardennen of zoals ze hier in de streek zeggen..

naar dardennen ! 😂

Nawaz mag zijn grote zus uitwuiven, Owen en Jayden hun grote broer,

juf Joke mag haar zoon uitwuiven, juf Ilse haar dochter ..  

Koffers vol spullen worden ingeladen 

en over enkele dagen keren ze terug met een koffer vol herinneringen. 

Tegen de middag komen de eerste foto's binnen in onze WhatsApp .. 

We zijn er ! Alles tip top in orde.






Na het uitzwaai-verhaal werken we verder aan ons geschenk voor moederdag 

maar eerst leest juf voor uit .. De knuffelkoningin ! 

In de namiddag is er LO met juf Joke. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten