dinsdag 24 november 2020

23 november 2020

Deze kleuters zorgen alvast voor wat extra licht .. 

Er ontbreken nog een aantal kleuters dus graag voor vrijdag een foto van elke kleuter van K2.  




 
 De Spiekpietjes zijn er .. ook in onze klas !
 
Op vrijdag had ik met de kleuters een gesprek nl Hoe schrijf ik een brief aan Sint ? 
Ik kreeg gouden raad :
Je schrijft .. Lieve Sinterklaas ! gaat er eentje van start.
Schrijf ook maar dat we flink zijn .. heel belangrijk ! weet een ander
Je mag niet té veel vragen ! voegt er eentje aan toe. 
Schrijf je ook op waar onze school staat ?  vraagt er eentje twijfelend. 
.. Voor één keer volg ik de raad van mijn kleuters en jawel, het werkt ! 
In mijn schoen steekt een boekje en een Spiekpietje. Leuk toch ?! 


Wie de Spiekpietjes zijn en wat er in het boekje staat, lees je in de brief van Sint 

Wij hebben een vriendenboek gevonden op zolder bij Sint.
Stoombootpiet vertelt ons vandaag meer over zijn passie 'varen'


Piet Mondriaan is langs geweest en heeft een opdracht achter gelaten.. 
Kleur de Sint in volgens de kleurencode - Wie herkent de cijfers 1 - 2 - 3 - 4 ? 
Aan het werk !! 










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten