donderdag 19 november 2020

19 november 2020

 


We keren even terug in de tijd en vieren vandaag Halloween in een volledige Sinterklaas-setting 😉

Nog nooit gebeurd in mijn volledige loopbaan ! 

Een klas vol griezeltjes .. hoe fijn is dat ?! 

En natuurlijk is de juf opperheks van dienst .. of wat dacht je .. 






 Drie heksjes bij elkaar, eentje vindt het heel erg spannend ..
Zijn ze niet knap ? 
Stoere griezels .. neen, wij zijn nooit bang !! 

Ook de meisjes kennen iets van griezelen als je het mij vraagt. 
Knoken overal .. als ketting of als sierspeld in je haar .. brrrrrrrr 

Een heksje met een lachbui .. 😁
Ook piraten durven al eens griezelen.. En een huilende wolf maakt het nog net iets enger.
Samen in eigen klasbubbel een feestje vieren.. leuk toch ?! 

Er is nog zoveel te doen. 
De tafel moet gedekt, de bestelling moet doorgegeven worden aan de frituur, de sausjes worden gevuld per klas, de drank wordt gekoeld .. en dan is het eindelijk etenstijd .. 
Het heksenmenu wordt 'geleverd aan huis' in ons geval 'geleverd aan school' door frituur den Beir. 
Per klasbubbel wordt de maaltijd geleverd. 















De frietjes zijn overheerlijk en het vlees is halal.

De juf eet een apart schoteltje, geen frietjes. 
Vooraleer iedereen bediend is, zijn mijn frietjes reeds lang koud en zeg nu zelf, koude frieten ... 
Vandaar mijn aparte keuze ! 

In de namiddag is er een halloween-fotoshoot. 
In een lesje media bewerken we onze foto .. dit is pure magie 😉



























Zoals elke dag ga ik als een witte tornado door mijn klas..
vandaag is het niet enkel ontsmetten maar ook ontvetten. 
En na deze poetsbeurt kan ook ik eindelijk naar huis. 
Slaap lekker en tot morgen ! 
Juf Tania 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten