donderdag 12 november 2020

13 november 2020

 




Lieve kinderen,

Ik zal komen !

Ja, ook dit jaar zal ik met mijn stoomboot naar jullie land varen.
Want ik wil jullie, lieve kinderen, niet in de steek laten.

Zeker niet in een jaar dat al zo moeilijk is.

Jullie hebben jullie vriendjes lang moeten missen,

De zomerkampen waren anders en ook naar school gaan is een beetje vreemd, hoe hard die brave juffen ook hun best doen.

En daarom zeg ik : Al moet ik dit jaar in een ruimtepak over de daken lopen, ik zal er staan !

Maar .. we gaan het veilig houden !!

En daarom zal ik voor één keertje aankomen zonder wuivende kinderen en lachende gezichtjes.

Dat kunnen jullie allemaal zien op Ketnet op TV 1 op zaterdag 14 november rond de klok van 14.00 uur.

Tot dan !

Liefs,

Sint💖💖💖


Geen opmerkingen:

Een reactie posten