vrijdag 18 mei 2018

18 mei 2018

De 'rospotten' van de kleuterafdeling raken aardig gevuld.

Vandaag tikt de teller lekker door..
376 x 0.01 = € 3.76
495 x 0.02 = € 9.90
448 x 0.05 = € 22.40

Dagtotaal kleuterafdeling : € 36.06 
Totaal rospot kleuterafdeling : 8638 munten ter waarde van € 213.22 

Het is officieel .. 
de kleuterafdeling de Tandem heeft zijn record van de vorige spaaractie gehaald !! 
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
πŸ’–πŸ’–πŸ’–
πŸ’–

Jullie zijn gewoonweg   FANTASTISCH !! 

Tel daarbovenop nog eens het verzamelde bedrag van de lagere school

1985 x € 0.01 = € 19.85
2344 x € 0.02 = € 46.88
708 x € 0.05 = € 35.40
+ 1 euro =
5038 ter waarde van € 103.13

Basisschool de Tandem spaarde 13676 stukken voor het goede doel..
bedrag : € 316.35


  

En er is nog meer goed nieuws .. 
De uitdaging .. verzamel minimum € 125 voor kom op tegen kanker is bijna rond ..
Nog een kleine 20 euro te gaan .. 

Deze morgen aan de schoolpoort verzamelen we liefst 61 euro,
niet genoeg .. maar een mooie start. 
Waar kunnen we nog meer geld vinden ? 
We gaan op 'schattenjacht' in de lagere school, het secretariaat, de crèche, de keuken
 en ook in de middelbare school.
Zelfs de conciΓ¨rge vereren we met een bezoekje. 
En overal wordt er gul met euro's gestrooid in onze bus. 
We maken zelfs de bureaus van de directeurs onveilig .. Alles voor het goede doel. 
En zij vinden dit een top-initiatief. 
 Na een uurtje tellen we de centjes.
We zijn er bijna .. 
Nog een kleine € 20.00 en dan is het waterfestival een feit !
Op de eerste zomerse dag vliegen we erin. 
De centjes storten we op de rekening van Kom op tegen Kanker. 




Gisteren hadden Len en ik een ernstig gesprek..
Welke fiets zou hij kiezen en welke kleur ?!?
Ik gaf hem wijze raad .. 
Kies een parelmoer-witte fiets, zoals Tom Boonen zei ik hem.
Deze morgen krijg ik alweer bezoek.
De koersfiets is besteld !
En jawel, Len heeft gevraagd of ze geen parelmoer-witte fiets in voorraad hebben ! 
De fietsenverkoper moest er hard om lachen .. Juf Tania toch, Tommeke is al lang met pensioen ! 
Weet ik wel, ik moet alleen nog wennen aan het idee. 

Len heeft zijn koerstenue al : Zal ik mijn koersbroek eens passen, juf Tania ?
πŸ˜‰πŸ˜Š Ik krijg een sport-modeshow ! 
Bijna helemaal klaar voor 'le grand dΓ©part' op de fiets. 

Kinderlogica ..
Gisteren kwam het tweede leerjaar voorbij de kleuterspeelplaats gewandeld 
met een luchtfoto in de hand. 
Aan de hand van de foto proberen de leerlingen de verschillende locaties op het schooldomein te herkennen : het sportveld - de lagere school - de middelbare school..
Tot juf Saskia aan Mauro vraagt : Waar bevindt juf Tania zich ? 
Mauro kijkt verbaasd op en antwoordt zijn juf meteen .. Daar staat ze hΓ© ! 
Natuurlijk wou juf Saskia mijn locatie op de luchtfoto zien .. 
maar haar vraagstelling was blijkbaar niet zo duidelijk voor Mauro πŸ˜‰
En ik ? Ik vond het best grappig ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten