donderdag 31 december 2015

1 januari 2016

Mooie lichtjes in de lucht 
Zoveel kleuren met een zucht 
Rood en blauw en geel en groen 
Ja, daar is het om te doen
Ik geef jou een dikke zoen  
 
En o wat zijn die kleuren mooi
Ze knallen in de lucht 
Rood en blauw en geel en groen
Ja, daar is het om te doen 
Ik geef jou een dikke zoen ! 
(Lied : vuurwerk - Kapitein Winokio) 
Kiekeboe, Kiekeboe, 
't oude jaar deed zijn oogjes toe.
't Nieuwe jaar kwam ook al piepen,
deze nacht terwijl we sliepen.
Daarom kom ik met mijn wensen 
zoals alle andere mensen :
zon en vreugde elke dag 
en alles wat je dromen mag .. 
Ik zou het willen roepen : 
Ik wens je een jaar om van te snoepen !!! 

Eeklo, 1 januari 2016 
(Nieuwjaarswensen tweede kleuterklas) 



Een nieuw jaar is nu daar 
Tralalalalalala
Zing nu maar voor nieuwjaar 
Tralalalalalala
Ik zing voor jou en mij 
En voor januari 
Een nieuw jaar komt erbij
Zing als een kanarie 

Nieuwjaar, Nieuwjaar, 
de dagen staan weer klaar
Nieuwjaar, Nieuwjaar, 
Gezond en blij dit jaar 

Kusje hier, kusje daar 
Tralalalalalala
Jouw kapoen is nu klaar 
Tralalalalalala 
(Lied : een nieuw jaar - Kapitein Winokio) 



Beste wensen voor een fantastisch en onvergetelijk 2016 ! 

6 opmerkingen:

  1. Beste wensen ook voor jou en alle vriendjes en vriendinnetjes van de tweede kleuterklas! Groetjes Vic ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste wensen ook voor jou en alle vriendjes en vriendinnetjes van de tweede kleuterklas! Groetjes Vic ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de fijne reactie - blij iets van jullie te horen ..
      Nog een fijne vakantie en tot maandag !! (dan vliegen we er weer in :-))

      Verwijderen
    2. O ja, het wordt een 'knallend' jaar !!

      Verwijderen
  3. Een heel erg gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal!
    Dikke zoen Elina!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel collega'tje .. ook voor jou een fijn en gelukkig nieuwjaar !!

      Verwijderen