zaterdag 12 december 2015

12 december 2015

Het kerstfestival zit er alweer op. 
En wat hebben onze bengels hun opdracht smaakvol volbracht. 
Ik ben terecht fier op mijn ukken. Tenslotte zijn ze nog maar vier jaar oud ..
Fantastisch gedaan jongens en meisjes. 

Ik zit al klaar voor een volgende opdracht  :
voorbereiden oudercontact - voorbereiden schoolagenda op smartschool - 
voorbereiden kerstdiner kleuters (donderdag) -
voorbereiden winterpicknick op vrijdag -
afwerken nieuwjaarsbrieven - kerstwensen schrijven en versturen .. 
Het wordt nog een hele drukke week vooraleer we de vakantie induiken. 

Ik overloop snel nog eens de agenda van de voorbije week.
Stip op één staat onze (onvergetelijke) uitstap naar de kerstmarkt, 
samen met de kleuters van juf Anne. 
Alles verliep vlot tot mijn collega de kleuters begon te berispen. 
Ik kreeg het schaamrood op de wangen. 
De kleuters namen een 'proevertje' van een heel,mooie gedecoreerde schaal.
Dit was niet naar de zin van mijn collega : "Blijf van die koekjes af, dat zijn hondenbrokjes"
Juf Anne vergiste zich .. niks hondenbrokjes maar borrelhapjes. 
Wijselijk haalde ze haar bril uit de handtas. De rest van de dag was ze opvallend stil.
De medewerkers van Intratuin lagen in een deuk 
en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze nog spreken van die gekke kleuterjuf ! 

1 opmerking:

  1. Zeg, Taniatje niet overdrijven he.. ik heb al een uitnodiging voor volgende Kerst op zak van de medewerkers van Intratuin en een kortingsbon van € 50 ...xx

    BeantwoordenVerwijderen