zondag 8 februari 2015

6 februari 2015

De sneeuw hebben we gehad .. vandaag waait een verschrikkelijke ijzige wind 
uit het noorden ons land binnen .. dat wordt bibberen !!

 Deze morgen ben ik extra vroeg aanwezig op school 
want mama vitamientje bracht enkele mandjes kiwi naar school .. 
extra vitamientjes kunnen we best gebruiken in deze griepperiode



 Dus schil ik flink door want om 8.30 uur gaat de schoolpoort open.
Het is vrij rustig in de kleuterafdeling,
de griep heeft ook bij ons heel wat slachtoffertjes gemaakt.
 Uitzieken is de boodschap !! 
1/3 van mijn klasje blijkt afwezig te zijn . 
Met de overige kleuters werken we flink door aan ons carnavalsthema.

Ook de poetsvrouw is nog steeds afwezig. 
Mijn klasje kan best een sopje gebruiken 
dus poets ik over de middag -tijdens mijn vrije tijd- ons klasje fris. 
Nog een klusje dat ik van mijn werklijst kan schrappen. 

De namiddag staat in het teken van "fit en gezond" en dus gaan we samen sporten.
Ontzettend leuk .. maar o zo vermoeiend !! 

Na school krijg ik nog een teamvergadering voorgeschoteld die loopt tot 18.00 uur.
Snel naar huis, een potje koken, eten en dan ....
Prettig weekend !







Geen opmerkingen:

Een reactie posten