dinsdag 10 december 2019

10 december 2019


Ik weet het !
Ik ben nu eenmaal gevoelig aan 'sportblessures'
 en dan doe ik nog niet eens aan topsport. 
Ik ben door mijn knie gegaan tijdens het traplopen. .
Een kniebrace, een zalfje, een spray en pilletjes moeten me op de been houden.  
De knie zit stevig ingepakt maar dansen is nu even geen optie. 
Dus nemen de collega's het even van me over.. 
Mijn kleuters oefenen samen met de andere klasjes en ze geven het beste van zichzelf. 
Ik zie het al .. alles komt goed tegen het kerstfestival van vrijdag, nu die knie nog.

Niet alleen de kleuters oefenen hun dansje voor het kerstfestival, 
ook de collega's oefenen heimelijk na school hun dansje
 in de kleutertuin. 
Wedden dat de directeur ons niet kan vinden ?  Al is hij hier al komen informeren.
Ik weet nergens van ! Sorry ! 

Wat een ambiance in de kleutertuin - iedereen werkt zich in het zweet !
Het resultaat van onze oefensessies kan je bewonderen op vrijdag 13 december
- voor wie lang genoeg blijft 😉 -



De laatste centjes voor het goede doel 'Iedereen tegen kanker' 

De centen zijn geteld ! 
Breken we ons persoonlijk Tandem-record ?
Op vrijdag 13 december krijgen jullie het eindbedrag te horen. 

Aan alle ouders, grootouders en vrienden die enthousiast een centje meespaarden .. 
1000 x dank !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten