woensdag 4 mei 2016

4 mei 2016

J'aime, j'aime la vie .. 
30 jaar terug won dit meisje voor België het 
Eurosongfestival met deze fantastische meezinger.
En vandaag is het zo'n dag .. 
de zon schijnt en er wacht ons een mooi weekend ..
Wat wil een mens nog meer ! En ik zing vrolijk .. j'aime la vie !
Meer nog, 
komend weekend vind je het mooiste weer in België 

(zo zeggen de voorspellingen toch)
Heerlijk ! Ik kijk er al naar uit.

Nikolaï heeft een verrassing voor zijn klasgenootjes - 
elke kleuter krijgt een zakje suikerbonen toegestopt
omwille van de geboorte van kleine zus Emma.
Dank je ! 

En er is nog meer ..
de 100-dagen-stoet trekt door Eeklo en dat willen wij niet missen.
Reeds van ver horen we de stoet aankomen .. wat een lawaai .. oorverdovend ..
Toch is het eventjes wachten, maar dan verschijnt de politie.
Hij maakt de weg vrij voor de stoet.

De eerste tractor bolt door de Eikelstraat ..




Jurre heeft blijkbaar iets grappigs gezien en hij port zijn maatje Xavier aan .. hahaha.

Zo rijdt de ene praalwagen na de andere voorbij
En daar is onze klusjesman Geert. Hij bestuurt de tractor.
"Dit willen wij ook eens" is de verzuchting van mijn kleuters. 
Misschien de allerlaatste schoolweek ?? 
Ik denk het niet, nog enkele jaartjes geduld !
Over X-aantal jaar sta ik dan weer aan de kant te wuiven naar mijn kleuters van toen. 
Daar heb je ze, de leerlingen van het Koninklijk Atheneum de Tandem
En de prijs voor 'de leukste outfit' gaat naar de eigenaar van deze kameel ..
ik ben er weg van .. misschien ga ik volgend jaar op carnaval ook voor deze outfit. 

Al snel slaat het middaguur. 
De cadeautjes voor mama verdwijnen in de schooltasjes. 
En nu "het" geheim bewaren voor zondag moederdag !

Fijn weekend 
en voor de Tandemtrappertjes ..
tot zaterdag 7 mei om 11.00 uur aan de 'blokhutten' (naast de sporthal Eeklo)
voor onze deelname 
aan de 1000 km Kom op tegen Kanker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten