woensdag 18 mei 2016

18 mei 2016

Dag 2 van de observaties ..
Ik voel me precies de 'mental' coach die elke week op vrijdag 
op het scherm verschijnt tijdens iedereen beroemd.

Hoog tijd voor deze coach -juf Tania dus- om de volgende generatie
een duwtje in de rug te geven ! 

De kleuters, die hebben mijn hulp nodig !! 
En we zijn vertrokken.
We slepen ons zeer (over)actief doorheen de schooldag.
We gaan onze broek verslijten (letterlijk dan)
want de kleuterschool is de beste voorbereiding op een succesvolle toekomst. 
Wre amuseren ons te pletter en
 dansen op de tafels van vermenigvuldiging
We tillen jullie naar een hoger niveau ..

en zo kan ik best nog wat zaken verzinnen,
maar het is 12 uur .. En rust !!! 

Onze schooltaak zit er nu helemaal op. 
Maar mijn agenda staat overvol.
Taak 1 : materiaallijst voor volgend schooljaar voorbereiden en indienen bij juf Vera
Taak 2 : bestellijst maaltijden afsluiten en indienen bij juf Wendy 
Taak 3 : voorbereiden intern overleg, overgangsgesprek en oudercontact voor de zorgco
Taak 4 : afsluiten werkjaar werkgroep Fit en gezond ! 
Taak 5 : deelnemers schoolreis oplijsten + documenten uitstap opmaken. 
..
en zo kan ik nog wat doorgaan. 
Voor de kleuters fijne woensdagnamiddag en tot morgen voor het vervolg van onze  observaties.



1 opmerking: