zondag 6 april 2014

6 april 2014

Ronde van Vlaanderen of Vlaanderens mooiste ! 
Wie krijgt vandaag de eretitel "Flandrien" toegedicht ?!? 
 Ik heb een klein vermoeden !!
Ik heb enkele namen in gedachte : Tom Boonen / Fabian Cancellara / Peter Sagan 
Dat de beste moge winnen !!  

Na een wedstrijd die ontsierd wordt door tal van valpartijen,
 komt Cancellara als eerste over de meet gebold in Oudenaarde. 
Boonen neemt de zevende plaats in, 
Sagan eindigt veertiende. 
Mijn pronostiek was dan toch zo slecht niet !
Vorige week kregen mijn collega's/ploegleiders van de Tandemtrappertjes 
het grote sportexamen voorgeschoteld.
Bij volgende vraag : "Wat is de bijnaam van Fabian Cancellara ?"
noteerde juf Anne ijverig : Hannibal !! 
Fout dus ! Spartacus is het enige en juiste antwoord. 
Hilarisch toch !! 
 
 

1 opmerking:

  1. Hannibal, Spartacus, éen pot nat ! Ik wist dat het iets te maken had met de Romeinen... ! Dus ik heb toch een puntje verdiend... niet ? Wanneer krijg ik mijn prijs ? XX

    BeantwoordenVerwijderen