zondag 6 april 2014

3 april 2014



De verkenning door de rennersploegen is uitgebreid te lezen in de sporteditie van de krant.
Fee en Renée bezorgen me de laatste editie ..
De meisjes glimlachen : "Het gaat goed met Tom Boonen, juf ! Hij spurt de hellingen op !" 
"Fantastisch nieuws !" vind ik. "Hopelijk vindt hij zondag ook de juiste benen."
 

 De april-vis-puzzel is gemaakt .. oef .. 
en omdat er enkele stukjes ontbreken,
zal ik de puzzel vastkleven. 
Het puzzelwerk belandt dan in het MOS-hoekje : 
Het leven onder water ! 
Na de droogtijd in acht genomen te hebben, 
krijg ik de puzzel niet meer los van de tafel.
Hoe kan dit nu ???
Blijkbaar is de lijm doorheen het karton gedrongen en 
door het plaatsen van extra gewicht op het kleefwerk, zit alles muurvast.
Gelukkig komt Kjell me een handje toesteken om de laatste resten van de tafel te schrobben.
 In de namiddag komt juf Vera langslopen. 
Het is haar laatste werkdag voor de paasvakantie begint en
ze verwent alle Tandemtrappertjes met een paaseitje.
De prijs die ze won door lid te worden van onze supportersclub deelt ze met alle kleuters. 
 Nico bedankt juf Vera en wat hij nog meer zegt, is me een raadsel .. 
maar het doet juf Vera lachen ! 
Voorlezen .. het leukste moment van de dag !
De leerlingen van de basisschool komen voorlezen in groepjes.
Mijn kleuters zijn één en al aandacht ..
Wat een concentratie ..
De leerlingen doen hun uiterste best om een verhaal voor te lezen aan de kleuters.
Mijn kleuters vinden het alvast tof , zo'n voorleesmoment !
 Vandaag is het een extra lange werkdag ..
na school vangt het oudercontact aan .. 
nog 4 uurtjes te gaan en dan zit ook de werkdag voor de juffen erop.




1 opmerking:

  1. Moortje, altijd zo ijverig ....waar blijven de foto's van het paasontbijt... (je weet ik pik ze over he...) ik zit hier thuis te schimmelen, kan bijna niet stappen en bereid me 'psychisch' voor op mijn operatie...xxx

    BeantwoordenVerwijderen