woensdag 2 april 2014

2 april 2014

1 april zit erop ! Wat een dag !
Leuk om eens lekker knotsgekke fratsen te bedenken .. 
en geloof me, we hebben een pak bengels rondlopen in de Tandem. 
Vandaag zijn we een stuk ernstiger .. 
er liggen nog enkele doe-opdrachtjes klaar 
die heel wat concentratie vergen van mijn jeugdig volkje.
Gelukkig kunnen ze een lesuurtje ravotten in de turnles.
Bovendien is het vandaag buitenspeeldag en 
daarom krijgen de kleuters een extra kwartiertje speeltijd.
Leuk toch ! 
 "Deze namiddag speel ik verder" laat Nico me weten. 
"Kom je dan ook meespelen ?" voegt hij er onschuldig aan toe. 
Ik moet hem teleurstellen. Ik heb nog een pak voorbereidingswerk voor het oudercontact van morgen. 
Misschien een volgende keer !!! 

Ronde van Vlaanderen : de ploegen op verkenning ! 
zo staat te lezen 
Ook ik rijd de verkenning van 'mijn' Ronde van Vlaanderen met wind op kop. 
En jammer genoeg vind ik niemand op mijn weg bij wie ik kan aanpikken. 
 
Fijne buitenspeeldag en tot morgen !!!
Juf Tania

Geen opmerkingen:

Een reactie posten