dinsdag 15 april 2014

15 april 2014

Terwijl de kleutertjes genieten van een zonnige, welverdiende paasvakantie
en de collega's kleuterjuffen even op zoek gaan naar hun tweede adem, 
juf Anne ijverig werkt aan haar revalidatie .. 
ben ik er -jawel- om mijn collega's te bestoken met e-mails allerhande. 
Twee grootse projecten staan er dit schooljaar nog op de agenda en joepie, 
mijn lieve :-) collega's zijn dolenthousiast (??) over mijn voorstellen. 
Nog eventjes geduld .. over enkele weken hopen we jullie kleuter maar ook de (groot)ouders
mee te sleuren in ons jeugdig enthousiasme !
Vandaag ga ik op stap met juf Muriel en we brengen een bezoekje aan de leermiddelenbeurs in Gent. 
Afspraak in Gent-Sint-Pieters. 
Nadat ik bijna mijn trein gemist heb, kom ik 20 minuten té laat op afspraak. 
Juf Muriel staat geduldig te wachten. 
Een wandeling door het park van Gent, brengt ons waar we moeten zijn. 
En dan slaat de verzamelwoede toe. Iedereen stopt ons een catalogus in de hand. 
Ik kan je verzekeren .. boeken wegen als lood ..
 juf Muriel neemt de ene helft in ontvangst, ik de andere.
Volgende week kunnen we gezellig watertanden met alle collega's ! 
En we zullen zeker een wenslijstje opstellen voor juf Kobie .. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten