woensdag 18 december 2013

18 december 2013

Beste ouders, 

2013 loopt op zijn einde en 2014 staat voor de deur.
Een nieuw begin .. 
Een nieuwe uitdaging .. 
Vanaf 1 januari 2014 word ik directeur coördinator van scholengemeenschap Meetjesland. 
Mevrouw Kobie Stockman  zal mij opvolgen als directeur en 
mevrouw Lien Soen wordt zorgcoördinator.
Ik wil jullie allen bedanken voor de fijne samenwerking en hoop jullie nog 
veel te mogen ontmoeten op festiviteiten op 
één van onze drie basisscholen in Eeklo.

Ik wens jullie een fijn eindejaar en een voorspoedig 2014 ! 
Warme groeten, 
Jenny De Potter 

Na het lezen van deze mededeling gingen de juffen over tot actie .. 
in het grootste geheim, welteverstaan !
"Top Secret" was het codewoord.
De cd's werden opgediept en we vonden een passend lied : 
"So long, farewell, auf Wiedersehen, adieu .." uit de musical "the Sound of Music" 
Thibo en Kato leefden zich volledig in in hun rol .. 
 En jong en oud kwamen mevrouw Jenny dan ook uitwuiven !
 We hadden ook nog een presentje .. een fotokader .. 
hopelijk krijgt die een plaats in het nieuw bureau van Jenny .. zodat ze ons nooit vergeet !
 Het presentje openen liep moeilijker dan verwacht, 
ik was dan ook zeer gul omgesprongen met kleefband en lintjes ..
(het is nu ook eenmaal de periode van cadeautjes geven ..)
Mevrouw Jenny verwende alle kleuters met een kleurrijke lolly..
Nog een laatste groepsfoto .. en tot ziens !! 

We wensen Jenny veel succes in haar nieuwe job !  
Het kleuterteam en de ukjes van GO de Tandem 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten