zondag 1 december 2013

1 december 2013


Zondagnamiddag, ik krijg een verontrustend sms-je
"Kan ik je telefoneren ? 't Is nogal dringend en ik heb je ook een mail gestuurd"
Afzender : juf Anne ! 

Ik open mijn mails en ik vind 3 foto's van (mis)baksels. 
Nu moet je weten dat de kleuterjuffen dit weekend zoetigheden zouden bakken. 
Juf Anne zag het groots en beloofde voorbije donderdag liefst 3 cakes te bakken. 
"Ik kan dat goed !" zegt ze fier. Meteen laat ze nog eens horen dat ze familie is van Wout Bru ! 

 Cake 1 .. harde korst .. om je tanden op te breken
Cake 2 .. valt gewoon uit elkaar  
Cake 3 .. niet om aan te zien, precies appelmoes

Niet te geloven dat mijn collega familie is van Wout Bru.
Ik denk eerder dat ze beste vriendjes is met Keukenpiet. 
Juf Muriel stuurt me ook een sms : "Heb een zieke !" laat ze weten. 
"Het lukt me niet een taart te bakken? Ik kook een eitje morgen !"
Ook geen bakwonder ?? beste collega. 
Juf Inge laat niks weten. Zij zou dit weekend speculaasmousse maken voor Sint !

 Ben benieuwd welk dessert het meest in de smaak zal vallen bij Sint ?! 
Ik duik nu snel de keuken in en begin aan mijn creatie !!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten