dinsdag 10 december 2013

10 december 2013


Bijna oudercontact en de inschrijvingen stromen binnen. 
Deze middag had ik vrij - geen toezichten - dus kon ik lekker puzzelen.
Ik verzamelde alle strookjes en tot mijn grote verbazing 
kozen liefst 9 ouders voor het startuur van de contactavond.
Na een uurtje puzzelen en schuiven, was ik er uit ..
Sommigen konden hun uur behouden, anderen kregen een aangepast uur. 
Om alles vlot te laten verlopen volgende dinsdag vraag ik om stipt aanwezig te zijn op het aangeduide uur. 
Dank je voor het begrip !
Juf Tania 

Alena is jarig en mag 5 kaarsjes uitblazen ! 
Gefeliciteerd !! 


Op 13 december is er kerstfestival op de Tandem.
Naar jaarlijkse traditie verzorgen de kleuters een mini-optreden, geheel in kerstsfeer.
Trommel je familie en vrienden op en laten we er samen 
een sfeervol en gezellig kerstfeest van maken. 
Vandaag namen we een flitsende start om alsnog ons kerstlied/-dans onder de knie te krijgen.
Wat een drukte !
 Je zou er zowaar je hoofd bij verliezen .. vraag het maar aan de kleuters ..








Geen opmerkingen:

Een reactie posten