dinsdag 6 februari 2024

6 februari 2024

 


Knotsgekke carnavalsweek in de Tandem ! 

Dag 2 : verkleed je als je favoriete boekpersonage

 
Odilon is gek op Rikki Konijn ..

Mikayla, de kleine zeemeermin .. is ze niet knap ? 
Zomaar even weggelopen uit het verhaal ! 
Al vraag ik me af waar Sebastiaan gebleven is ?? 
Misschien komt ie morgen langs (morgen verkleden we ons immers als een dier 😂)
Onze kleinste prinses uit Frozen .. Amélie

Ons eerste K3-tje .. Nyima .. van Afrika tot in Amerika tralalalala
Ons Sneeuwwitje is vandaag alleen op pad, de zeven dwergen hebben een dagje vrij.
"Hakuna Matata" - onze eigen leeuwenkoning !
Kwebbeltje Arilena .. waarom verbaast de keuze me niet ?? 😁
Onze grote prinses uit Frozen, Eleonore
Natuurlijk mag Paw Patrol niet ontbreken .. Sem leeft zich volledig in 
En wat dacht je van dit schitterende personage .. de altijd-even-te-gekke Olaf 
Ook het tweede K3-tje is aangekomen .. alle kleuren van de regenboog .. 
Superman .. ook altijd leuk ! 

En juf .. die is gek op Samson "Dat is toch geen plobreem ?" 😂
Het is zo'n dag, eentje van woordversprekingen ! 😉

Mijn puzzel-wonders gaan weer aan de slag.
Met heel veel geduld puzzelen ze een puzzel bij elkaar. 


Iedereen maakt ook een tekening - voor elk detail krijgt de kleuter één punt. 
Nog een formule toepassen - dit vraagt wat rekenwerk) en
 ik weet of je kleuter gemiddeld - bovengemiddeld of laaggemiddeld scoort. 


















Nu de voorjaarsklassiekers er snel aankomen, wil ik zien hoe het met de fietsvaardigheid van mijn kleuters gesteld is. 
Wie rijdt vlot zonder steunwielen ? 
Wie heeft nog steunwielen nodig ? 
Wie maakt nog volop gebruik van een loopfiets ? 
De observaties vliegen erdoor. 


Na de les LO worden we verwacht in Circus Tandem ! 
Ik kon een gratis ticket bemachtigen voor mijn klas en 
we pikken algauw deze voorstelling mee. 
Tof ! 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten