woensdag 22 november 2023

21 november 2023

 

In mijn hoofd speelt het liedje van Kapitein Winokio 

'Ik houd van boeken .. boeken lezen is een feest !' 



Een waarheid als een koe en dus ben ik in mijn nopjes met de voorleesweek. 

Boeken overal, ..

leuke verhalen, spannende verhalen, heel grappige verhalen, ..

De letters dansen rondom ons en het lied van Kapitein Winokio schept sfeer. 


In overleg met onze collega KA - Mevr. Van Moorhem -

hebben enkele leerlingen zorg een verhaal voor ons klaar. 

Eén leerling leest voor uit een boek,

twee andere leerlingen hebben gezorgd voor een verteltafel.

Heel leuk ! En de kleuters weten het te waarderen. 

Dank je wel ! 









En jawel hoor, in de namiddag zijn er nog meer verhalen. 
Juf Eline, juf Lien, meester Bryan en oma Greta lezen voor. 
Heel gezellig allemaal ! 








En de keuzeboeken zijn : 

Eddy en de reuzensnottebel ! 
Ik zou wel een kindje lusten 
De wedstrijd van Schildpad en Haas
Over een kleine mol die wil weten .. 

Dank je wel voor dit fijne voorleesmoment !

Voor wie nog zin heeft in een liedje 😏

https://www.youtube.com/watch?v=a9rXuJhCphE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten