woensdag 21 december 2022

21 december 2022

 

Hier brandt een vlam voor jou .. 

De lichtjes gaan aan voor jou en mij .. voor alle mensen die ons lief zijn ..

voor wereldvrede .. voor gezelligheid met elkaar .. 

En natuurlijk zijn er sloebers die stiekem blazen 😏











Elke kleuter kleurde een vlam in - hangen jullie deze aan het raam ? 
Super ! 

Het is woensdag ! 
Eerste taak : Mijn auto ophalen in de garage.
Vorige woensdag weigerde mijn auto dienst, net nu het zo koud was. 
Door problemen bij Touring werd de auto pas op vrijdag getakeld. 
En nu is hij klaar ! Eindelijk ! 
Vanuit de garage bol ik terug richting Eikelstraat.

Ik heb nog een flink lijstje af te werken : 
- konijn juf Ilse verse sla geven 🐰
- opruimen kerstbos 
- vegen klas 
- sorteren werkjes knutseltas 
- nieuwjaarsbrieven printen, vouwen, inpakken en voorzien van een feestelijk label 
- Nieuwjaarspakket samenstellen 
- fotokaart printen en zwavelstokjes inpakken 
Om 20.30 uur houd ik er mee op. Het is op .. morgen komt nog een dag .. 
Een hele drukke dag 😁


Alles ligt klaar om afgewerkt te worden

Er ontbreken nog een aantal knutseltassen - geef je deze mee naar de klas ? 
Laten jullie ook de kaart met afbeelding Rikki zitten ?
Hierop staat de naam van je kleuter, zonder naam weet ik niet wie de eigenaar is van de knutseltas. 


De Nieuwjaarspakketten, zo goed als klaar
en dit x 23 


Dank je voor de wenskaarten die ik mag ontvangen met hele fijne wensen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten