donderdag 1 december 2022

1 december 2022

 

Nog meer zieke kleuters vandaag .. 

Wie er wel is, werkt verder aan de thema-opdrachten.
of maakt zich op voor de match van de Rode Duivels zoals ons Eleonore 😁 met haar tri-colore bloemenkrans.

Deze keer maken we een inkleuroefening en leren we de enige, echte Sint-klassieker 

'Zie ginds komt de stoomboot'








Bericht vanuit Frankrijk : 
Jufke Tania, ik denk dat mijn soep van vorige week nog in de koelkast staat ! 
Groetjes, Ilse 

Ik vermoed dat er na één week al een volledige pruik op de soep staat 
dus snel op zoek naar het bewuste kommetje soep. Gevonden ! 
En dat is wat Liv er over denkt 😁

Ook gaan we verder met krullenbol
 - vandaag schakelen we van het groot bewegen naar  
klein bewegen 
We tekenen in scheerschuim de krullen van Sint zijn baard 







Tijdens de middagpauze is er bezoek.
Onze directeur Kristof De Baere loopt even langs 
- de kleuters zijn opgetogen met dit onverwachte bezoekje.

Aansluitend heb ik intern overleg met de zorgcoördinator.
We evalueren elke kleuter grondig. 
Wie scoort sterk op .. 
Wie scoort zwak .. 
Wie heeft extra ondersteuning nodig ? 
Ik ratel (tussen de hoestbuien) door want de bespreking moet afgewerkt zijn in één lesuur. 

Tijdens het hoekenwerk ontdek ik deze kleine Rode Duivel uit plasticine.
Grappig toch ! 
Maar ook de Pieten maken zich op voor de wedstrijd Kroatië - België. 
Ik hoop echt dat ze mogen winnen maar eerlijk .. ik vrees ervoor. 



Na 90 minuten is het zo klaar als een klontje.

't Is aan ons .. 

(zo luidt de promofilm voor de Rode Duivels.)

't Is aan ons .. om het WK te verlaten 😭😭😭

Geen opmerkingen:

Een reactie posten