zaterdag 17 december 2022

15 december 2022

 

De vrieskou ontziet niemand - deze verloren handschoen ligt als een ijsklompje op de speelplaats.

Als ik even later met deze handschoen aanklop, liggen de kleuters in een deuk.. juf toch .. 


Al jaren droom ik van een ijspiste op de Tandem maar dat zijn echte energieverslinders 
maar deze ochtend waag ik mijn kans. 
Juf Ilse en ik vullen drie emmers water en gieten onze eigen ijspiste. 
De koude kan zijn werk doen .. 
Tegen de speeltijd van 10.30 uur is onze ijspiste klaar. 
De winterpret kan beginnen 😁

In afwachting van de winterpret schilderen we de kleine kerstboom.
Op de achtergrond speelt kerstmuziek, gezellig ! 






En dan is het zover .. ijspret in de Tandem ! 




We oefenen een laatste keer ons dansje 'the happiest christmastree'
Morgen is het immers kerstfestival ! 
Na school troept het voltallige lerarenteam samen op de speelplaats van de lagere school
om alles op te bouwen.
De kleuters gaan naar huis en dan vind ik dit bericht in Smartschool : 
"Maélie bakt koekjes voor het kerstfestival !"
Veel bakplezier Maélie ! 😉🎄🎅



Geen opmerkingen:

Een reactie posten