donderdag 31 december 2020

1 januari 2021

 


Nieuwjaar wereldwijd .. 

Gelukkig Nieuwjaar vanuit Nederland
Emma 💖

Frohes neues Jahr vanuit Berlijn / Duitsland
Muhammad 💖

Bonne Année vanuit Parijs / Frankrijk 
Canakan 💖

新年快樂 China 

Quinten 💖

Happy New Year uit Londen/ Engeland
Fatima 💖

Gelukkig Nieuwjaar uit Brussel / België
Matheo 💖

Happy New Year / Engeland 
Louise 💖

с Новым Годом uit Moskou 

Sofia 💖


Feliz Ano Novo uit Rio / Brazilië
Ella 💖

سنه جديده سعيده uit Egypte
Elena 💖

Happy New Year uit Australië
Kenza 💖

Felice anno nuovo uit Rome/Italië

Vince 💖

Happy New Year / Engeland 
Eliano 💖

Happy New Year / New York - USA 
Naidat 💖

Bogdan 




Het opzeggen van een nieuwjaarsbrief is een Vlaamse traditie ..

en deze kleine wereldburgers hebben er eentje voor je klaar


Ik ben een tovenaar .. echt echt waar 

Ik tover een jaar vol knuffels en feest,

weg met het enge coronabeest

Hokus pokus pif poef paf, 

hopelijk snel de mondmaskers af.

Dan geef ik jou een dikke zoen .. 

Vandaag zullen we het meteen elleboogje doen 

Je kapoen ........ 

Eeklo, 1 januari 2021 



Nieuwjaarsbrief van de juf : 

Lieve kleutertjes,

Hoe zal 2021 verlopen ? 

We kunnen alleen maar op gezondheid hopen.

Ik ben geen Van Ranst of Van Gucht 

maar ik hoorde wel een interessant gerucht.

Het nieuwe jaar zal verrassingen geven

zodat we kunnen dromen van een lang en gelukkig leven. 

Dikke afstandsknuffel, 

Je juf 💖

Eeklo, 1 januari 2021 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten