donderdag 17 december 2020

17 december 2020


 


Feest in de Tandem ! 
Vandaag wordt het kerstdiner geserveerd. 
Gelukkig vorm ik met mijn klas een bubbel dus is het toegelaten dit te organiseren.

De tafels worden gedekt, de bestelling doorgegeven aan Frituur Den Beir 
die alles corona-proof levert per klasbubbel.
Voor we aan de feesttafel aanschuiven, wordt de vlam aangestoken. 
We verzamelen de kaarsjes die de kleuters hebben meegebracht. 
Quinten is dit niet vergeten en zet 4 kaarsjes op de vlam. 
De lichten gaan uit en we genieten samen van de aparte sfeer rond de kaarsjes. 
Hier brandt een vlam voor jou .. altijd !! 

Onze bestelling is er.
Eerst sausjes scheppen, een flinke portie frietjes er bovenop en eerste halve (halal)worst. 
Om nadien een tweede ronde te lopen.. 
Gezellig en heel erg lekker ! 
Matheo verwoordde het zo .. dit is het lekkerste dat ik ooit gegeten heb ! .. 
waarop Vince direct inpikt : En die oliebollen dan ? Die waren toch ook lekker ?! 😁 
 


























In de namiddag pikken we een film mee 'Ice age' (kersteditie) 
Even samen bekomen van het feestgewoel. 
 
De verrassingstassen gaan mee naar huis.
 
Voor de juf wordt het nog een drukke avond.
Oudercontact 2 staat op de agenda - vergeet je online-afspraak niet !! 
En tussen de oudercontacten door ruim ik de kerstboom op en schrob ik de klas met een sopje. 
Iets na 19.00 uur ben ik klaar ! 
Vlug naar huis waar me nog een snelle hap wacht en niet vergeten, de kerstspullen uitladen.
 En dan kan ook ik even bekomen van deze drukke dag. 
Tot morgen ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten