woensdag 8 mei 2013

8 mei 2013



De laatstejaars  van de middelbare scholen vieren feest .. 
100 dagen .. 

 .. en wij zijn er bij .. Gerda poetsvrouw brengt ons op de hoogte van de aankomende stoet !
 Vol spanning wachten we tot de stoet voorbij komt.
Vooral Jenelle (K3) wacht vol ongeduld op haar grote broer Justin 

Justin .. ooit zat hij bij me in de peuterklas en eerste kleuterklas

Ook Janice is een oud-leerlinge van me ..
 De voorbode van de stoet .. de politiewagen en -motor mét zwaailicht.


Gerda poetsvrouw en Isabelle van de keuken houden ons op de hoogte : "ze zijn daar !"
 De kleuters wuiven enthousiast. Rare bus, vindt Emiel !
 De kleuters kijken hun oogjes uit naar die bonte stoet

 Hé, wie duikt daar op ?? 
Kwebbel, Klus en Lui stappen mee in de stoet !
Meteen zijn de kleuters laaiend enthousiast.
Kwebbel wuift de kleuters vriendelijk toe. 
Klus gaat een kijkje nemen bij de praalwagens - niks te klussen ??? 
En Lui, die is moe van al die kilometers stappen.
 Een uitgelaten menigte .. en wat een lawaai ..
 Noah danst gezellig mee en droomt reeds van 'zijn' 100 dagen.
Dat zal pas een feest zijn ! 
Ik kijk er al naar uit - over enkele jaren zwaai ik dan ook met mijn kleutertjes naar Noah en co.
 En wie sluit de stoet af ??? 
Juist, ons Carine mét een lege bus weliswaar !! (Doet zij dienst als bezemwagen ??)
Volgend jaar rijden wij mee met Carine en vieren 'onze' 100 dagen.
Dat lijkt me een leuk idee !
Intussen hebben mama Mieke en papa Freddy gezorgd voor verse fruit-vitamientjes
en ook baby Cynthia brengt trouw elke week haar bezoekje aan de kleuterafdeling.



Net voor het verlengde weekend kwam mama vitamientje aanzetten met sappige appels en zoete peren.
Dank je ! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten