zaterdag 11 mei 2013

11 mei 2013


Deze morgen heb ik -via mail- een eerste resultaat gezien van de Tourtafel 
en ze is fantastisch, grandioos, prachtig, kleurrijk, ontzettend mooi .. kortom SUPER ! 
Dank je wel aan de familie Berloo die dit weekend samen werkte aan dit project.  
1000 x dank en dikke kus,
 de kleuterjuffen en de Tandemtrappertjes 
Xxx 

Dit is mijn bijdrage tot het project "vive le vélo"
 Voorbije winter heb ik kilometers wol verwerkt in een Belgisch Kampioenentruitje, 
een Wereldkampioentrui, een gele trui Tour de France en een groene trui Tour de France.
Dit weekend zet ik de letters er op - niet eenvoudig - maar het lukt wonderwel.
Ik blijf mezelf verbazen :)
Het enige wat ontbreekt in de collectie truitjes is een bolletjestrui.
Ik heb het geprobeerd maar het wou niet lukken.
Juf Anne - redder in nood - heeft me ten stelligste beloofd dit probleem voor me op te lossen ..
zij zal vanop haar ziekbed "de bolletjestrui" breien. 
Waarom maakt mij dat zo nieuwsgierig ?? !! 
Alvast véél succes juf Anne !! 

 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten