zondag 19 mei 2013

19 mei 2013

Ayoub is jarig ! 



 Ayoub heeft allerlei zoets mee .. mmm lekker !

Zondag 19 mei - een zonnige dag .. eindelijk kunnen we eens naar buiten .. 
Na een speurtocht van enkele minuten, vind ik wat ik zoek .. net wat ik nodig heb ! 
Brandnetels .. plukken maar !!
De oogst .. 2 emmers verse brandnetelblaadjes .. 
hier brouwen we een drankje van, extra vitamientjes voor de plantjes. 
Juf Anne bericht me vanuit het ziekenhuis : "Ik ruik je tengelsap tot hier"
Zij weet mijn werk echt niet te waarderen. 
Juf Inge daarentegen heeft het gesnapt, ook zij is volop bezig met het plukken van brandnetels.
Zij zal het goedje gebruiken in haar moestuin ..
Bravo !!! 
En hangt er over enkele weken een verdacht geurtje rondom de kleuterafdeling, 
denk dan eens aan mijn tengelsap ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten