maandag 6 mei 2013

6 mei 2013






Een zonnige morgen en vroeg uit de veren.
De auto heeft een extra dagje vrij. 
Ik haal de fiets onder het stof vandaan - tijd om de conditie aan te scherpen - 
ik fiets naar Eeklo want een nieuwe werkweek staat te dringen.
Een korte werkweek ! Enkel op maandag, dinsdag en woensdag is er school.
De verrassing voor mama is nog niet helemaal klaar.
De cadeautjes moeten afgewerkt en ingepakt worden. 
En er moet nog een kaartje worden gemaakt .. 
Vlug aan het werk dus ! 




Ook ons versje wordt verder ingeoefend : 
Ik hou van appelmoes
Ik hou van kaas
Ik hou van chocomelk 
en ook van speculaas ! 
Ik hou van rood en geel
van groen en paars en blauw ..
maar het àller-allermeeste 
hou ik nog steeds van jou ! 
 Je kleutertje, 
Xxx 
Eeklo, moederdag 12 mei 2013




Geen opmerkingen:

Een reactie posten