woensdag 15 mei 2013

15 mei 2013

Uit de kindermond :
N. heeft een 'accidentje'
Dit is zeer uitzonderlijk waarop N vrolijk antwoordt : 
"Juf, ik moest zo lachen dat ik begon te plassen"
-Misschien wordt het tijd dat we de bekkenbodemspieren gaan trainen. -

Ik heb sla bij voor de schoolkippen.
Na school breng ik deze groene lekkernij naar onze kippendames. 
Als ik de kippen roep, vraagt Noah me waarom ik tegen kippen praat. 
Grappend vertel ik hem dat ik hen wil leren praten. 
Als ik vertrek vanuit het kippenhok zit Noah bij de kippen - ik hoor hem zeggen : 
"Awel kippetjes .. zeg nu eens .. dank je juf Tania"
 
En dan was er deze schrijffout nog van juf.
Om de familie Berloo te bedanken voor hun prachtige Tourtafel, schrijf ik volgend mailtje : 
"Dank je familie Borlée voor ... "
 En ja, Borlée is de naam van de topsporters Jonathan en Kevin Borlée.
Oeps .. een missertje !
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten