woensdag 8 november 2023

8 november 2023

 

Een lading spullen, 

klaar voor het recyclagepark en alles gesorteerd zoals het moet. 

Na het sopje van gisteren is de berging heel netjes en kan deze weer gevuld worden. 
Als de bel rinkelt om 8.40 uur zijn we bijna klaar - op een paar dozen na. 
De laatste dozen ruim ik op tijdens de pauze. 
 We gaan verder met ons thema.
We knutselen een leeskoffer in elkaar. 
De koffer krijg je binnenkort, afgewerkt mee naar huis mét een opdracht. 
Een nieuwe techniek wacht .. maak een tekening met witte wasco en bewerk deze met ecoline.
Raar maar waar, de tekening komt tevoorschijn. 
Frinn vindt het geniaal : Juf, jij kan écht toveren ! 😏








Uit de kindermond : 
 Terwijl de kleuters hun fruit eten, verzamel ik de spullen 
voor het recyclagepark in de overdekte speelzaal. 
Een doos vol glazen potten, schiet uit mijn handen waarop Iman zegt : 
Rustig juf Tania, rustig !! 
Geloof het of niet, ik heb die woorden nog gehoord 😁

Of wat te denken van Amélie haar vraag.
Ons Amélie zit graag lang op het toilet.. 
ik vraag haar steeds of de pipi er al is zodat een andere kleuter haar plekje op het toilet kan innemen.
Vandaag is het mijn beurt .. Amélie zit op haar 'troon' als ik uit het dames-toilet kom.
Is jouw pipi er al ? vraagt ze verwonderd. 😂 

Wist-je-dat de kleuters vandaag kaki geproefd hebben in de proeverij ?
Elke woensdag opent mijn fruitboetiek en deze week stonden de kaki's in de aanbieding 😊
een aparte smaak .. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten