donderdag 24 september 2020

24 september 2020

 

Er zijn nog meer kleuren te ontdekken in de wielersport.
Deze keer gaan we voor de wereldkampioentrui met zijn regenboogkleuren. 

Een opdracht later is iedereen ijverig aan het werk. Een renner wordt ingekleurd.
Wie kan reeds binnen de lijntjes kleuren ? 








Muhammad heeft oog voor detail. 
Uit het niks boetseert hij een prachtige dinosaurus. 
Ik doe het hem alvast niet na. 


Kampioenen vind je overal.. de puzzelkampioen heb ik bijna gevonden, nog enkele te gaan. 
Wie reeds een reeks puzzels gelegd heeft, krijgt een digitale versie aangeboden via de I-pad. 
Ook dat loopt vlot - het zijn dan ook kinderen van hun tijd hé 😉





September .. oogstmaand .. 

De kleuters worden heerlijk verwend met een stevige portie druiven van de familie Wiemeersch



Ook mama vitamientje loopt langs.. na druiven, peren en meloenen is het nu de beurt aan bananen

Dank je wel .. 

En dan was er nog .. 
Vandaag is juf Ilse er niet en dus loopt juf Kelly een rondje refter
dat betekent dat mijn huidige klas en mijn vorige klas vandaag nog eens onder mijn vleugels zitten. 
Ik vind het heerlijk .. en ik niet alleen .. Hoe gezellig is dit ! 
Uit de kindermond : 
Robbe (K3 - juf Kelly) is verhuisd en woont dus in een nieuw huis. 
Jij mag bij mij op bezoek komen ! steekt hij van wal. 
Ik woon in de Dorpstraat, voorbij de grote kerk en naast het café zegt hij als ik naar het huisnummer vraag. 
En juf Tania, je mag ook bij ons "dzjoleren" (lees ; logeren 😁)
want wij hebben een "dzjoleerkamer" ( lees ; logeerkamer) 
Ik lig alvast in een deuk ! 

Beste ouder(s),

Zijn jullie al aangemeld op Smartschool ? 

Zoals jullie in de brief konden lezen verloopt alle communicatie 

tussen school en ouders voortaan via deze App. 

Download de App en vul alle gegevens in zoals gebruikersnaam en wachtwoord 

(zie brief met account die je begin deze week in het contactschrift van je kleuter vond)

Heb je dit nog niet gedaan ? Aarzel niet en doe dit vandaag nog. 

Zo ben je weer helemaal mee met de schoolnieuwtjes ! 

Groetjes, 

Juf Tania 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten