woensdag 23 september 2020

23 september 2020

 


Een kampioen wordt meestal geëerd met een medaille en een ruiker bloemen.

Maar hier denken mijn kleuters net iets anders over.. 

Nu Rikki het gegeerde truitje draagt, wordt hij overladen met zoete worteltjes. 

Geen slecht idee als je het mij vraagt en Rikki hoor je niet klagen 😁


Zullen we wortelsoep maken ? 
Dan moeten de wortels wel in stukjes hé, juf ! vraagt deze pientere knaap.

Een mes vind ik net iets te gevaarlijk dus laat ik mijn kleuters knippen - zo oefenen ze meteen de knipvaardigheid. 





We gaan nog even door met een 3-kleurenpatroon vormen, een knip- en kleefoefening en een tekenactiviteit in het thema "Vive le vélo - Belgisch Kampioenschap" 









Juf Margot biedt een lestijd ondersteuning in K2.
Zij speelt de pannen van het dak met de kleuters en samen oefenen ze de kleuren



Nog steeds ben ik op zoek naar de puzzelkampioen van K2.
Het puzzelen schiet goed op maar we oefenen dan ook elke dag.
Misschien moet ik ook voor de puzzelkampioen eens op zoek naar een truitje😃




Geen opmerkingen:

Een reactie posten