donderdag 22 september 2022

22 september 2022

 

Het klasprikbord raakt gevuld met foto's, 
post vanuit Mallorca 
en een alleraardigst briefje. 
Ons doel is om het bord te vullen met leuke foto's, lieve kaartjes, tekeningen enz.


Een nieuwe techniek op de agenda : stempeltechniek.
Een fietshelm wordt in-gestempeld met fluoverf.
Wie houdt de opdracht vol tot het einde ?

Goed nieuws : Het aantrekken van de schilderschort verloopt al heel wat vlotter 😏




Nog een oefening op motorische vaardigheden : 
Spelen met plasticine - kneden - rollen -snijden met een mes




En wat te denken van de ontdektafel - net geen fiets ontmanteld 😉
Wat is het ? Wat is de functie van het voorwerp. 
Dé ontdekking van de dag is de fietspomp.
En spelen met smart max leert je alles over magnetisme 




In de namiddag is er LO met juf Joke. 
Met het mooie weer gaat het sporten buiten door. 
!!! Denken jullie aan de rode T-shirt ? Die kregen jullie vrijdag mee naar huis voor een wasbeurt. 



Terwijl de kleuters werken aan hun conditie werk ik de contactschriftjes bij.
In het schriftje kleeft nu een foto van de voorbije strapdag - een leuke herinnering
De rest van het lesuur vul ik in met het afstoffen van de kasten, het stapelen van stoelen en speelgoed, het vegen van de vloer.  
Deze avond komt de poetsvrouw langs om onze klas op te frissen 
en morgenochtend is mijn eerste taak
de klas herinrichten. 

Na school haast ik me naar de bibliotheek op zoek naar een verse lading boeken. 

Deze avond - uitwuifwedstrijd van de Rode duivels.

Bij winst is er morgen feest in de klas ! 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten